Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖZKAN, Abdullah
dc.date.accessioned2021-03-03T17:56:36Z
dc.date.available2021-03-03T17:56:36Z
dc.identifier.citationÖZKAN A., "Role of public diplomacy in creation of nation branding and public diplomacy possibilities of Turkey", 5. Think Tanks Forum of the OIC Countries, Bağdat, Irak, 20 - 24 Şubat 2014, sa.2014, ss.1
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_4c566b63-70c6-449c-94b6-ab23e792f252
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/54688
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleRole of public diplomacy in creation of nation branding and public diplomacy possibilities of Turkey
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
dc.contributor.firstauthorID273623


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster