Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇETİNTÜRK, NAİM
dc.contributor.authorÇETİN, EYÜP
dc.contributor.authorOKUMUŞ, ABDULLAH
dc.date.accessioned2021-03-03T17:17:03Z
dc.date.available2021-03-03T17:17:03Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationOKUMUŞ A., ÇETİNTÜRK N., ÇETİN E., "Geleneksel ilan ve advertorial (tanıtıcı reklam) uygulamalarının reklam ve reklamı yapılan ürünün algısına ilişkin değerlemelerinin faktör analizi temelli incelenmesi", Journal of the School of Business Administration, Istanbul University, cilt.40, sa.2, ss.176-194, 2011
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_48f42144-9876-4d1b-8916-e224de78d917
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/52497
dc.identifier.urihttp://www.journals.istanbul.edu.tr/iuisletme/article/view/1023013910/1023013124
dc.language.isoeng
dc.subjectEkonomi ve İş
dc.subjectİşletme
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleGeleneksel ilan ve advertorial (tanıtıcı reklam) uygulamalarının reklam ve reklamı yapılan ürünün algısına ilişkin değerlemelerinin faktör analizi temelli incelenmesi
dc.typeMakale
dc.relation.journalJournal of the School of Business Administration, Istanbul University
dc.contributor.departmentDiğer Kurumlar , ,
dc.identifier.volume40
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage176
dc.identifier.endpage194
dc.contributor.firstauthorID694989


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster