Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaya, HÜLYA
dc.contributor.authorYılmaz, Aylin
dc.date.accessioned2021-03-03T16:40:32Z
dc.date.available2021-03-03T16:40:32Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationYılmaz A., Kaya H., "Relationship between nursing students' epistemological beliefs and locus of control", NURSE EDUCATION TODAY, cilt.30, sa.7, ss.680-686, 2010
dc.identifier.issn0260-6917
dc.identifier.otherav_4584e6de-701c-45ff-924c-af75534ef271
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/50398
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1016/j.nedt.2010.01.005
dc.description.abstractIntroduction: The aim of this study was to determine the relationship between nursing students' epistemologic beliefs and locus of control, and the research was conducted at Istanbul University Florence Nightingale School of Nursing with 350 nursing students.
dc.language.isoeng
dc.subjectKlinik Tıp
dc.subjectEĞİTİM, BİLİMSEL DİSİPLİNLER
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectHEMŞİRELİK
dc.subjectKlinik Tıp (MED)
dc.subjectEĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI
dc.subjectTıp
dc.subjectSağlık Bilimleri
dc.subjectHemşirelik
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyoloji
dc.subjectEğitim
dc.subjectBilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
dc.titleRelationship between nursing students' epistemological beliefs and locus of control
dc.typeMakale
dc.relation.journalNURSE EDUCATION TODAY
dc.contributor.departmentGrup Florence Nigtingale Hospital Turkey , ,
dc.identifier.volume30
dc.identifier.issue7
dc.identifier.startpage680
dc.identifier.endpage686
dc.contributor.firstauthorID30862


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster