dc.contributor.author | DEMİR, EKREM | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T15:39:45Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T15:39:45Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | DEMİR E., "UZAKTAN EĞİTİME GENEL BİR BAKIŞ", DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, sa.39, ss.1, 2014 | |
dc.identifier.issn | 1302-1842 | |
dc.identifier.other | av_401bdec0-f593-49d5-aa90-b9e941705073 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/46869 | |
dc.identifier.uri | http://sbe.dpu.edu.tr/index/sayfa/2701/39sayi | |
dc.description.abstract | Günümüz öğrenme süreçlerinde uluslararası sınırlar ortadan kalkmış; bilgiye ulaşmak, bilgiyi elde etmek ve bilgiyi kullanmak kolay bir faaliyet hâline gelmiştir. Bu öğrenme-öğretme süreci İnternet olarak adlandırılan sanal dünya kurgusu üzerinde gerçekleştirilmektedir. Her ne kadar bu öğrenme-öğretme süreci sanal olarak ifade edilse de bilgiyi her anlamda edinme somut bir sonuç olarak karşımıza çıkmaktadır. Son yıllarda sınırları belirlenmiş bir disiplin hâline gelen bu süreç uzaktan eğitim olarak adlandırılmaktadır. Bu öğrenme-öğretme yönteminde, e-içerik, öğrenme yönetim sistemi, sanal sınıf, ölçme-değerlendirme kavramları temel bileşenler karşımıza çıkmaktadır. Çalışmamızda bu bileşenlerle birlikte uzaktan eğitimin çok yönlü tanımı, modelleri, özellikleri ve uzaktan eğitimin gerçekleşmesindeki roller hakkında genel bir bilgi verilmiştir. | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.title | UZAKTAN EĞİTİME GENEL BİR BAKIŞ | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Edebiyat Fakültesi , Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları Bölümü | |
dc.identifier.issue | 39 | |
dc.identifier.startpage | 1 | |
dc.identifier.endpage | 1 | |
dc.contributor.firstauthorID | 697148 | |