Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBoztepe Taşkıran, Hatun
dc.contributor.authorBoyacı, Merve
dc.date.accessioned2021-03-03T15:24:43Z
dc.date.available2021-03-03T15:24:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationBoyacı M., Boztepe Taşkıran H., "Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma", Yeni Medya Akademi E-Dergi, sa.6, ss.46-63, 2019
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_3ee0337e-03dc-4a1c-9cca-17fb4fa299bb
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/46100
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleSosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma
dc.typeMakale
dc.relation.journalYeni Medya Akademi E-Dergi
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
dc.identifier.issue6
dc.identifier.startpage46
dc.identifier.endpage63
dc.contributor.firstauthorID2203272


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster