Show simple item record

dc.contributor.authorBoztepe Taşkıran, Hatun
dc.contributor.authorBoyacı, Merve
dc.date.accessioned2021-03-03T15:24:43Z
dc.date.available2021-03-03T15:24:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationBoyacı M., Boztepe Taşkıran H., "Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma", Yeni Medya Akademi E-Dergi, sa.6, ss.46-63, 2019
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_3ee0337e-03dc-4a1c-9cca-17fb4fa299bb
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/46100
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleSosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma
dc.typeMakale
dc.relation.journalYeni Medya Akademi E-Dergi
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
dc.identifier.issue6
dc.identifier.startpage46
dc.identifier.endpage63
dc.contributor.firstauthorID2203272


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record