Show simple item record

dc.contributor.authorDEĞERMEN ERENKOL, HATICE ANIL
dc.date.accessioned2021-03-03T15:14:51Z
dc.date.available2021-03-03T15:14:51Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationDEĞERMEN ERENKOL H. A. , "Hizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler", İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları, sa.48, ss.72-86, 2005
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_3e058160-6167-4dbc-8f2d-5d62aeab7f52
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/45556
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleHizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler
dc.typeMakale
dc.relation.journalİstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İktisat Fakültesi , İşletme Bölümü
dc.identifier.issue48
dc.identifier.startpage72
dc.identifier.endpage86
dc.contributor.firstauthorID645559


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record