Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖZKAN, Abdullah
dc.date.accessioned2021-03-03T14:40:04Z
dc.date.available2021-03-03T14:40:04Z
dc.identifier.citationÖZKAN A., "Kamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü", International Educational Technology Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, sa.1, ss.928-934
dc.identifier.otherav_3ac31321-f7aa-41b7-9c74-0afdb99cd505
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/43485
dc.identifier.urihttp://iet-c.net/publication_folder/ietc/ietc_itec_2017_v1.pdf
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleKamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
dc.identifier.volume1
dc.contributor.firstauthorID273641


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster