Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorarık, Merve
dc.contributor.authorAKÇAY, Behiye
dc.date.accessioned2021-03-03T13:54:54Z
dc.date.available2021-03-03T13:54:54Z
dc.identifier.citationAKÇAY B., arık M., "The Influence of Toulmin’s Argument Pattern on Seventh Grade Students’ Awareness of Demarcation Problem", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.175
dc.identifier.otherav_36c74d61-a9a8-4242-b993-9e6d6b568038
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/40962
dc.identifier.urihttp://2016.icemst.com/ICEMST2016_Abstract_Book.pdf?rnd=776563203
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSanat ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSanat ve Beşeri Bilimler (AHCI)
dc.titleThe Influence of Toulmin’s Argument Pattern on Seventh Grade Students’ Awareness of Demarcation Problem
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentDiğer Kurumlar , ,
dc.contributor.firstauthorID704244


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster