dc.contributor.author | KARAGÖZ, Melda | |
dc.contributor.author | AK BAŞOĞUL, Duygu | |
dc.contributor.author | YÜCELŞEN, Neslihan | |
dc.contributor.author | ÇETİNKAYA EDİZER, Zeynep | |
dc.contributor.author | DİLİDÜZGÜN, Şükran | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T12:58:55Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T12:58:55Z | |
dc.identifier.citation | ÇETİNKAYA EDİZER Z., DİLİDÜZGÜN Ş., AK BAŞOĞUL D., KARAGÖZ M., YÜCELŞEN N., "Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Etkinliklerinde Kullanılan Üstbilişsel
Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne
Uygunluk Bağlamında Değerlendirilmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.140-141 | |
dc.identifier.other | av_3132c7fe-df77-4f3b-aa31-6e3851c17b87 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/37507 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.title | Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Etkinliklerinde Kullanılan Üstbilişsel
Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne
Uygunluk Bağlamında Değerlendirilmesi | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Türkçe Egitimi | |
dc.contributor.firstauthorID | 595494 | |