Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKARAGÖZ, Melda
dc.contributor.authorAK BAŞOĞUL, Duygu
dc.contributor.authorYÜCELŞEN, Neslihan
dc.contributor.authorÇETİNKAYA EDİZER, Zeynep
dc.contributor.authorDİLİDÜZGÜN, Şükran
dc.date.accessioned2021-03-03T12:58:55Z
dc.date.available2021-03-03T12:58:55Z
dc.identifier.citationÇETİNKAYA EDİZER Z., DİLİDÜZGÜN Ş., AK BAŞOĞUL D., KARAGÖZ M., YÜCELŞEN N., "Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Etkinliklerinde Kullanılan Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Uygunluk Bağlamında Değerlendirilmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.140-141
dc.identifier.otherav_3132c7fe-df77-4f3b-aa31-6e3851c17b87
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/37507
dc.language.isoeng
dc.titleTürkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Etkinliklerinde Kullanılan Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Uygunluk Bağlamında Değerlendirilmesi
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Türkçe Egitimi
dc.contributor.firstauthorID595494


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster