Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorELIA, Antonella
dc.date.accessioned2021-03-03T12:45:59Z
dc.date.available2021-03-03T12:45:59Z
dc.identifier.citationELIA A., "Percorsi CLIL per Insegnare e Apprendere: CLIL, Plurilinguismo e Online Collaborative Learning per la formazione del nuovo docente CLIL", Didamatica 2012, Taranto, İtalya, 14 - 16 Mayıs 2012, ss.1-4
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_2fff00d2-2999-41d3-a3cc-fa627ef27a53
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/36748
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titlePercorsi CLIL per Insegnare e Apprendere: CLIL, Plurilinguismo e Online Collaborative Learning per la formazione del nuovo docente CLIL
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Edebiyat Fakültesi , Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü
dc.contributor.firstauthorID406103


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster