dc.contributor.author | Akyüz, Didem | |
dc.contributor.author | GÜNER, PINAR | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T12:35:47Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T12:35:47Z | |
dc.identifier.citation | GÜNER P., Akyüz D., "Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modelinin Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerileri Üzerine Yansıması", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015 | |
dc.identifier.other | av_2ef69763-a5fa-46ba-97c4-f340e3983d53 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/36100 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.title | Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modelinin Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerileri Üzerine Yansıması | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | Orta Doğu Teknik Üniversitesi , , | |
dc.contributor.firstauthorID | 409062 | |