Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkyüz, Didem
dc.contributor.authorGÜNER, PINAR
dc.date.accessioned2021-03-03T12:35:47Z
dc.date.available2021-03-03T12:35:47Z
dc.identifier.citationGÜNER P., Akyüz D., "Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modelinin Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerileri Üzerine Yansıması", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
dc.identifier.otherav_2ef69763-a5fa-46ba-97c4-f340e3983d53
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/36100
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleDers İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modelinin Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerileri Üzerine Yansıması
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentOrta Doğu Teknik Üniversitesi , ,
dc.contributor.firstauthorID409062


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster