Show simple item record

dc.contributor.authorAkyüz, Didem
dc.contributor.authorGÜNER, PINAR
dc.date.accessioned2021-03-03T12:35:47Z
dc.date.available2021-03-03T12:35:47Z
dc.identifier.citationGÜNER P., Akyüz D., "Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modelinin Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerileri Üzerine Yansıması", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
dc.identifier.otherav_2ef69763-a5fa-46ba-97c4-f340e3983d53
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/36100
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleDers İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modelinin Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerileri Üzerine Yansıması
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentOrta Doğu Teknik Üniversitesi , ,
dc.contributor.firstauthorID409062


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record