Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSadıkoğlu, Beyda
dc.contributor.authorDoğan, Mesut
dc.date.accessioned2021-03-02T16:34:58Z
dc.date.available2021-03-02T16:34:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationSadıkoğlu B., Doğan M., "HAKKARİ İLİNDE CUMHURİYET’TEN GÜNÜMÜZE EĞİTİM FONKSİYONUNUN GELİŞİMİ", Journal Awarenes, cilt.5, sa.3, ss.449-462, 2020
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_013c0b6b-be59-4710-8d73-183098fac33a
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/3237
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.26809/joa.5.031
dc.description.abstractHakkari ili eğitim göstergeleri bakımından, Cumhuriyet’ten günümüze kadar ülke ortalamasının altında kalmıştır. İlin birtakım genel özellikleri, eğitim fonksiyonu bakımından geri kalmasına yol açmıştır. Coğrafi konumu ve yapısı gereği tarih boyunca izole bir bölgede yer alan ilde, ulaşım ve iletişim imkânları gelişmemiştir. İlin aynı zamanda ülkenin önemli şehirsel merkezlerine uzak olması ve bulunduğu bölgede güvenlik sorunlarının yaşanması eğitim olanaklarının gelişmesini olumsuz etkilemiştir.
dc.language.isoeng
dc.subjectSocial Sciences & Humanities
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectGeography, Planning and Development
dc.subjectCoğrafya
dc.subjectCOĞRAFYA
dc.subjectYerbilimleri
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectTemel Bilimler (SCI)
dc.titleHAKKARİ İLİNDE CUMHURİYET’TEN GÜNÜMÜZE EĞİTİM FONKSİYONUNUN GELİŞİMİ
dc.typeMakale
dc.relation.journalJournal Awarenes
dc.contributor.department, ,
dc.identifier.volume5
dc.identifier.issue3
dc.identifier.startpage449
dc.identifier.endpage462
dc.contributor.firstauthorID2369974


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster