dc.contributor.author | Sadıkoğlu, Beyda | |
dc.contributor.author | Doğan, Mesut | |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T16:34:58Z | |
dc.date.available | 2021-03-02T16:34:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Sadıkoğlu B., Doğan M., "HAKKARİ İLİNDE CUMHURİYET’TEN GÜNÜMÜZE EĞİTİM FONKSİYONUNUN GELİŞİMİ", Journal Awarenes, cilt.5, sa.3, ss.449-462, 2020 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_013c0b6b-be59-4710-8d73-183098fac33a | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/3237 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.26809/joa.5.031 | |
dc.description.abstract | Hakkari ili eğitim göstergeleri bakımından, Cumhuriyet’ten günümüze kadar ülke ortalamasının altında kalmıştır. İlin birtakım genel özellikleri, eğitim fonksiyonu bakımından geri kalmasına yol açmıştır. Coğrafi konumu ve yapısı gereği tarih boyunca izole bir bölgede yer alan ilde, ulaşım ve iletişim imkânları gelişmemiştir. İlin aynı zamanda ülkenin önemli şehirsel merkezlerine uzak olması ve bulunduğu bölgede güvenlik sorunlarının yaşanması eğitim olanaklarının gelişmesini olumsuz etkilemiştir. | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Social Sciences & Humanities | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Geography, Planning and Development | |
dc.subject | Coğrafya | |
dc.subject | COĞRAFYA | |
dc.subject | Yerbilimleri | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Temel Bilimler (SCI) | |
dc.title | HAKKARİ İLİNDE CUMHURİYET’TEN GÜNÜMÜZE EĞİTİM FONKSİYONUNUN GELİŞİMİ | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | Journal Awarenes | |
dc.contributor.department | , , | |
dc.identifier.volume | 5 | |
dc.identifier.issue | 3 | |
dc.identifier.startpage | 449 | |
dc.identifier.endpage | 462 | |
dc.contributor.firstauthorID | 2369974 | |