Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKeser, H
dc.contributor.authorGÜRSUL, FATİH
dc.date.accessioned2021-03-03T10:50:16Z
dc.date.available2021-03-03T10:50:16Z
dc.identifier.citationGÜRSUL F., Keser H., "The Effects of Online and Face to Face Problem Based Learning Environments in Mathematics Education on Student?s Academic Achievement.", Procedia - Social and Behavioral Sciences,, İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 2009, cilt.1, sa.1, ss.2817-2814
dc.identifier.otherav_24dadc1b-62dc-4179-a95a-49f629b40f44
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/29666
dc.language.isoeng
dc.titleThe Effects of Online and Face to Face Problem Based Learning Environments in Mathematics Education on Student?s Academic Achievement.
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentDiğer Kurumlar , ,
dc.identifier.volume1
dc.contributor.firstauthorID689916


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster