Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSAVAŞCI AÇIKALIN, FUNDA
dc.date.accessioned2021-03-03T10:33:03Z
dc.date.available2021-03-03T10:33:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationSAVAŞCI AÇIKALIN F., "Use of instructional technologies in science classrooms: Teachers’ perspectives.", TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, cilt.13, sa.2, ss.197-201, 2014
dc.identifier.issn1303-6521
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_23302a69-5572-4f1c-86e2-c86614bb648c
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/28629
dc.identifier.urihttp://www.tojet.net/articles/v13i2/13220.pdf
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleUse of instructional technologies in science classrooms: Teachers’ perspectives.
dc.typeMakale
dc.relation.journalTURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , İlköğretim
dc.identifier.volume13
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage197
dc.identifier.endpage201
dc.contributor.firstauthorID673724


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster