Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGüler, Hatice Kübra
dc.contributor.authorARSLAN, Çiğdem
dc.contributor.authorGürbüz, Mustafa Çağrı
dc.date.accessioned2021-03-03T10:11:11Z
dc.date.available2021-03-03T10:11:11Z
dc.identifier.citationARSLAN Ç., Güler H. K. , Gürbüz M. Ç. , "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ), cilt.42, ss.123-142, 2017
dc.identifier.issn0363-5465
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_21325c20-ac48-4d1e-b583-6ad25da761e6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/27363
dc.identifier.urihttp://dergipark.gov.tr/download/article-file/327617
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleOrtaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
dc.typeMakale
dc.relation.journale-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
dc.contributor.departmentDüzce Üniversitesi , ,
dc.identifier.volume42
dc.identifier.startpage123
dc.identifier.endpage142
dc.contributor.firstauthorID451815


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster