dc.contributor.author | ÇETİNKAYA EDİZER, Zeynep | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T07:43:01Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T07:43:01Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | ÇETİNKAYA EDİZER Z., "Türkçe Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları ile Üst Bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanım Düzeyleri Arasındaki İlişki", K.Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi, cilt.23, sa.2, ss.645-658, 2015 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_13787c29-61b4-452f-9611-a9a10f0e8d73 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/18538 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.title | Türkçe Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları ile Üst Bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanım Düzeyleri Arasındaki İlişki | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | K.Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Türkçe Eğitimi Bölümü | |
dc.identifier.volume | 23 | |
dc.identifier.issue | 2 | |
dc.identifier.startpage | 645 | |
dc.identifier.endpage | 658 | |
dc.contributor.firstauthorID | 595510 | |