Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYOLCU, Ergün
dc.date.accessioned2022-02-18T09:22:30Z
dc.date.available2022-02-18T09:22:30Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationYOLCU E., "Cigarette Advertising In Turkish Cinema And Brand Appearances", ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI, sa.23, ss.335-339, 2005
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_34ef77e1-4e20-4b8c-85e9-a739b9be9044
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/177082
dc.description.abstractTobacco-brand appearences are common in flints anda re becoming increasingly endorsed by actors. The most highly advertised cigarette brands account for most brand appearances, which suggests an advertising motive to this practice. We selected the top 75 box-office hits in the Turkey. We analysed the content to assess the association between exposure to tobacco us films and smoking behaviour in a sample of Turkish adolescents.
dc.language.isoeng
dc.subjectGeneral Social Sciences
dc.subjectCommunication
dc.subjectSocial Sciences & Humanities
dc.subjectSosyoloji
dc.subjectKitle İletişimi ve Araçları
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectİLETİŞİM
dc.titleCigarette Advertising In Turkish Cinema And Brand Appearances
dc.typeMakale
dc.relation.journalISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
dc.contributor.departmentİstanbul Teknik Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Radyo Televizyon Ve Sinema Bölümü
dc.identifier.issue23
dc.identifier.startpage335
dc.identifier.endpage339
dc.contributor.firstauthorID3372889


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster