dc.contributor.author | KESKİN, Hasan Kağan | |
dc.contributor.author | BAŞTUĞ, Muhammet | |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T23:23:11Z | |
dc.date.available | 2021-03-02T23:23:11Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | KESKİN H. K. , BAŞTUĞ M., "Sosyal Bilgiler Dersi Okuma Çalışmalarında
Yönlendirilmiş Okuma-Düşünme Aktivitesinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi", KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ, cilt.3, sa.2, ss.1-12, 2010 | |
dc.identifier.issn | 1308-1659 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_12233d0e-f526-4e3e-8ea6-5939d6ef8936 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/17662 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.title | Sosyal Bilgiler Dersi Okuma Çalışmalarında
Yönlendirilmiş Okuma-Düşünme Aktivitesinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ | |
dc.contributor.department | Düzce Üniversitesi , , | |
dc.identifier.volume | 3 | |
dc.identifier.issue | 2 | |
dc.identifier.startpage | 1 | |
dc.identifier.endpage | 12 | |
dc.contributor.firstauthorID | 382219 | |