Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorNamal, Fatma Arın
dc.date.accessioned2021-12-10T10:55:02Z
dc.date.available2021-12-10T10:55:02Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationNamal F. A. , "Sağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler", Turkiye Klinikleri 90 J Med Ethics, cilt.20, sa.2, ss.90-104, 2012
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_5c18423f-b5af-4d3e-a418-f9aacc44bf56
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/170836
dc.identifier.urihttps://avesis.istanbul.edu.tr/api/publication/5c18423f-b5af-4d3e-a418-f9aacc44bf56/file
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleSağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler
dc.typeMakale
dc.relation.journalTurkiye Klinikleri 90 J Med Ethics
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İstanbul Tıp Fakültesi , Temel Tıp Bilimleri Bölümü
dc.identifier.volume20
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage90
dc.identifier.endpage104
dc.contributor.firstauthorID2754954


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster