Show simple item record

dc.contributor.authorNamal, Fatma Arın
dc.date.accessioned2021-12-10T10:55:02Z
dc.date.available2021-12-10T10:55:02Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationNamal F. A. , "Sağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler", Turkiye Klinikleri 90 J Med Ethics, cilt.20, sa.2, ss.90-104, 2012
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_5c18423f-b5af-4d3e-a418-f9aacc44bf56
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/170836
dc.identifier.urihttps://avesis.istanbul.edu.tr/api/publication/5c18423f-b5af-4d3e-a418-f9aacc44bf56/file
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleSağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler
dc.typeMakale
dc.relation.journalTurkiye Klinikleri 90 J Med Ethics
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İstanbul Tıp Fakültesi , Temel Tıp Bilimleri Bölümü
dc.identifier.volume20
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage90
dc.identifier.endpage104
dc.contributor.firstauthorID2754954


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record