Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKuş, Oğuz
dc.date.accessioned2021-12-10T10:28:38Z
dc.date.available2021-12-10T10:28:38Z
dc.identifier.citationKuş O., "İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak", 4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.87
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_42596689-8f54-497e-92c5-8f6b85331475
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/169969
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleİçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
dc.contributor.firstauthorID2635087


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster