dc.contributor.author | KILIÇASLAN ÇELİKKOL, Ayşegül | |
dc.contributor.author | KONİK, Ayça | |
dc.date.accessioned | 2021-03-06T20:13:12Z | |
dc.date.available | 2021-03-06T20:13:12Z | |
dc.identifier.citation | KILIÇASLAN ÇELİKKOL A., KONİK A., "Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz yeterlik Algılarını Yordamada Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin ve Depresif Belirtilerin Rolü", XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, cilt.1, ss.797-799 | |
dc.identifier.other | av_f93ee6bf-aa29-4d28-87e7-b9d889736439 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/163253 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Psikoloji | |
dc.subject | Temel Bilimler (SCI) | |
dc.title | Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz yeterlik Algılarını Yordamada Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin ve Depresif Belirtilerin Rolü | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Eğitim Bilimleri Bölümü | |
dc.identifier.volume | 1 | |
dc.contributor.firstauthorID | 689275 | |