Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaş, İlkay
dc.contributor.authorBOZBAY, Zehra
dc.date.accessioned2021-03-06T13:16:21Z
dc.date.available2021-03-06T13:16:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationKaş İ., BOZBAY Z., "Mağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi", Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, cilt.6, ss.97-110, 2017
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_f7db2fa8-c1db-41db-993e-18fb4e064019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/162336
dc.identifier.urihttps://www.researchgate.net/publication/321213948_Magaza_Atmosferi_Algilari_Itibariyle_Olusan_Tuketici_Gruplarinin_Anlik_Satin_Alma_Davranislarindaki_Farkliliklarin_Belirlenmesi
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.titleMağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi
dc.typeMakale
dc.relation.journalKırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
dc.contributor.departmentDiğer Kurumlar , ,
dc.identifier.volume6
dc.identifier.issue3
dc.identifier.startpage97
dc.identifier.endpage110
dc.contributor.firstauthorID674195


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster