Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAKHAN, LATİFE UTAŞ
dc.contributor.authorSukut, Ozge
dc.contributor.authorBatmaz, Makbule
dc.contributor.authorIlhan, Nesrin
dc.date.accessioned2021-03-06T12:49:24Z
dc.date.available2021-03-06T12:49:24Z
dc.identifier.citationIlhan N., Sukut O., AKHAN L. U. , Batmaz M., "The effect of nurse education on the self-esteem and assertiveness of nursing students: A four-year longitudinal study", NURSE EDUCATION TODAY, cilt.39, ss.72-78, 2016
dc.identifier.issn0260-6917
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_f5aee2da-f0a3-427a-b73e-a138434dd17f
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/161014
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1016/j.nedt.2015.12.026
dc.description.abstractBackground: The nurse education program affects many aspects of personal development. Nursing students gain skills in critical thinking and analysis and also develop communication and management skills. The four-year program may also have an effect on students' assertiveness and self-esteem.
dc.language.isoeng
dc.subjectTıp
dc.subjectSağlık Bilimleri
dc.subjectHemşirelik
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyoloji
dc.subjectEğitim
dc.subjectBilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
dc.subjectKlinik Tıp (MED)
dc.subjectEĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI
dc.subjectKlinik Tıp
dc.subjectHEMŞİRELİK
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectEĞİTİM, BİLİMSEL DİSİPLİNLER
dc.titleThe effect of nurse education on the self-esteem and assertiveness of nursing students: A four-year longitudinal study
dc.typeMakale
dc.relation.journalNURSE EDUCATION TODAY
dc.contributor.departmentHaliç Üniversitesi , ,
dc.identifier.volume39
dc.identifier.startpage72
dc.identifier.endpage78
dc.contributor.firstauthorID231772


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster