Show simple item record

dc.contributor.authorKizir, Elif
dc.contributor.authorBozbay, Zehra
dc.date.accessioned2021-03-02T15:38:53Z
dc.date.available2021-03-02T15:38:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKizir E., Bozbay Z., "Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, cilt.16, sa.55, ss.286-310, 2021
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_60a7eb9d-f69b-4274-8eec-bc8c477a7667
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/1592
dc.identifier.urihttps://www.researchgate.net/publication/348906834_MODA_URUNLERI_SATAN_MOBIL_ALISVERIS_UYGULAMALARININ_KABULUNUN_BIRLESTIRILMIS_TEKNOLOJI_KABUL_VE_KULLANIM_TEORISI_II_CERCEVESINDE_INCELENMESI_1_ANALYZING_THE_ACCEPTANCE_OF_MOBILE_APPLICATIONS_SELLING_F
dc.language.isoeng
dc.subjectPazarlama
dc.subjectGeneral Decision Sciences
dc.subjectDecision Sciences (miscellaneous)
dc.subjectStrategy and Management
dc.subjectGeneral Business, Management and Accounting
dc.subjectBusiness and International Management
dc.subjectMarketing
dc.subjectSocial Sciences & Humanities
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectİşletme
dc.subjectYÖNETİM
dc.subjectİŞ
dc.subjectEkonomi ve İş
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleTüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
dc.typeMakale
dc.relation.journalMarmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
dc.contributor.department, ,
dc.identifier.volume16
dc.identifier.issue55
dc.identifier.startpage286
dc.identifier.endpage310
dc.contributor.firstauthorID2512603


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record