Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYOLAÇ, Gökhan
dc.contributor.authorAKYÜZ, İrfan
dc.date.accessioned2021-03-06T11:41:24Z
dc.date.available2021-03-06T11:41:24Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationYOLAÇ G., AKYÜZ İ., "Tüketici Kararlarında Etkin Bir Role Sahip Olan Pazar Kurtlarının Demografik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme", e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ), cilt.6, ss.132-143, 2014
dc.identifier.issn0363-5465
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_f03b5dea-a197-4a36-87f6-3c1712392925
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/157653
dc.description.abstractPazar kurtları, farklı ürün/hizmet kategorilerinde kapsamlı bilgiye sahip olan ve bu bilgiyi yayma motivasyonu yüksek özel bir tüketici grubudur. Ulusal yazında sık çalışılmayan bir konu olan pazar kurtları, pazardaki bilginin akışında önemli bir role sahiptir. Bu çalışmada, pazar kurtlarının demografik özelliklerinin belirlenmesi amaçlanmaktadır. Elde edilen bulgulara göre, pazar kurtlarını tanımlamada; cinsiyet, eğitim ve gelir değişkenleri ayırt edici demografik özellikler olarak görülmektedir.
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleTüketici Kararlarında Etkin Bir Role Sahip Olan Pazar Kurtlarının Demografik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme
dc.typeMakale
dc.relation.journale-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Siyasal Bilgiler Fakültesi , İşletme Bölümü
dc.identifier.volume6
dc.identifier.issue11
dc.identifier.startpage132
dc.identifier.endpage143
dc.contributor.firstauthorID632822


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster