Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorShenoy, Prakash P.
dc.contributor.authorCinicioglu, Esma Nur
dc.contributor.authorKocabasoglu, Canan
dc.date.accessioned2021-03-06T11:39:06Z
dc.date.available2021-03-06T11:39:06Z
dc.identifier.citationCinicioglu E. N. , Shenoy P. P. , Kocabasoglu C., "Use of radio frequency identification for targeted advertising: A collaborative filtering approach using Bayesian networks", 9th European Conference on Symbolic and Qualitative Approaches to Reasoning with Uncertainty, ECSQARU 2007, Hammamet, Tunus, 31 Ekim - 02 Kasım 2007, ss.889-900
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_f00df735-554d-4a15-9d3d-9059c2f170f6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/157556
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=38149000924&origin=inward
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1007/978-3-540-75256-1_77
dc.language.isoeng
dc.titleUse of radio frequency identification for targeted advertising: A collaborative filtering approach using Bayesian networks
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentUniversity of Kansas School of Business , ,
dc.contributor.firstauthorID2198811


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster