Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYOLCU, Ergün
dc.date.accessioned2021-03-06T11:27:16Z
dc.date.available2021-03-06T11:27:16Z
dc.identifier.citationYOLCU E., "Product Placement, Consumer Assessments In Turkısh Cinema And Their Effects", Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Cambridge, Massachusetts, Harvard Campus, Çocuk ögesinin kullanıldığı son dönem Türk Filmlerinde Alkol ve Sigara Gösterimi, Çocuk Ögesinin Kullanıldığı Son Dönem Türk Filmlerinde Alkol Ve Sigara Gösterimi, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 02 Ocak 2010, ss.18
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_ef1b0453-01ae-4d91-8e9c-42f85c497f77
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/156943
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleProduct Placement, Consumer Assessments In Turkısh Cinema And Their Effects
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Radyo Televizyon Ve Sinema
dc.contributor.firstauthorID611189


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster