Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCAN, TUNCER
dc.date.accessioned2021-03-06T10:45:08Z
dc.date.available2021-03-06T10:45:08Z
dc.identifier.citationCAN T., "“Yeni Yönelimler Işığında İngilizce Öğreticilerinden Beklenenler”", “Üniversitelerde Yabancı Dil Eğitimi”, İstanbul, Türkiye, 26 Kasım 2008, ss.1
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_ebe57da4-c555-488e-83af-dc199ddbc288
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/154900
dc.description.abstract“Yeni Yönelimler Işığında İngilizce Öğreticilerinden Beklenenler başlıklı makalemizin temel amacı öğrenme – öğretme süreçlerini yönlendiren yeni bir akım olarak oluşturmacılık anlayışını kuram ve uygulama boyutuyla tartışmaya açarak, oluşturmacı yaklaşımın İngilizce öğretimi sürecinde yansımalarını irdeleyebilmektir. Her uygulamanın dayandığı kuramsal görüş ve yaklaşımlar vardır. Uygulamaları bilimsel kılan da bu bağlantıdır. Öğrenme – öğretme sürecinde uygulamaları rastlantılardan kurtaracak olan da kuram – uygulama bütünlüğünün kurulmasıdır. Öte yandan geliştirilen kuramların sınandığı alanlar da uygulama alanlarıdır. Öğretim süreçlerine ve bu süreci yönlendiren insan gücü olarak öğretmenlerin yetiştirilmesine yeni bir ışık katmayan kuramlar eğitimsel değer taşımaz.
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.title“Yeni Yönelimler Işığında İngilizce Öğreticilerinden Beklenenler”
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Yabancı Diller Eğitimi
dc.contributor.firstauthorID688111


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster