dc.contributor.author | CAN, TUNCER | |
dc.date.accessioned | 2021-03-06T10:45:08Z | |
dc.date.available | 2021-03-06T10:45:08Z | |
dc.identifier.citation | CAN T., "“Yeni Yönelimler Işığında İngilizce Öğreticilerinden Beklenenler”", “Üniversitelerde Yabancı Dil Eğitimi”, İstanbul, Türkiye, 26 Kasım 2008, ss.1 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_ebe57da4-c555-488e-83af-dc199ddbc288 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/154900 | |
dc.description.abstract | “Yeni Yönelimler Işığında İngilizce Öğreticilerinden Beklenenler başlıklı makalemizin temel amacı öğrenme – öğretme süreçlerini yönlendiren yeni bir akım olarak oluşturmacılık anlayışını kuram ve uygulama boyutuyla tartışmaya açarak, oluşturmacı yaklaşımın İngilizce öğretimi sürecinde yansımalarını irdeleyebilmektir. Her uygulamanın dayandığı kuramsal görüş ve yaklaşımlar vardır. Uygulamaları bilimsel kılan da bu bağlantıdır. Öğrenme – öğretme sürecinde uygulamaları rastlantılardan kurtaracak olan da kuram – uygulama bütünlüğünün kurulmasıdır. Öte yandan geliştirilen kuramların sınandığı alanlar da uygulama alanlarıdır. Öğretim süreçlerine ve bu süreci yönlendiren insan gücü olarak öğretmenlerin yetiştirilmesine yeni bir ışık katmayan kuramlar eğitimsel değer taşımaz. | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | “Yeni Yönelimler Işığında İngilizce Öğreticilerinden Beklenenler” | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Yabancı Diller Eğitimi | |
dc.contributor.firstauthorID | 688111 | |