Show simple item record

dc.contributor.authorOryaşın, Utku
dc.contributor.authorKARAGÖZ, Melda
dc.date.accessioned2021-03-06T10:09:52Z
dc.date.available2021-03-06T10:09:52Z
dc.identifier.citationOryaşın U., KARAGÖZ M., Türkçe Öğretiminde Sorun Çözmeye Dayalı Düşünme ve Bir Eğitim Durumu Örneği, "Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar", Coşkun M.V. ve diğerleri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.259-269, 2015
dc.identifier.otherav_e90af33b-3f5b-473d-bfa8-d6dc93a986f2
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/153142
dc.language.isotur
dc.publisherPegem Akademi
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleTürkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.departmentDokuz Eylül Üniversitesi , ,
dc.contributor.firstauthorID596590


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record