dc.contributor.author | Oryaşın, Utku | |
dc.contributor.author | KARAGÖZ, Melda | |
dc.date.accessioned | 2021-03-06T10:09:52Z | |
dc.date.available | 2021-03-06T10:09:52Z | |
dc.identifier.citation | Oryaşın U., KARAGÖZ M., Türkçe Öğretiminde Sorun Çözmeye Dayalı Düşünme ve Bir Eğitim Durumu Örneği, "Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar", Coşkun M.V. ve diğerleri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.259-269, 2015 | |
dc.identifier.other | av_e90af33b-3f5b-473d-bfa8-d6dc93a986f2 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/153142 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.publisher | Pegem Akademi | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar | |
dc.type | Kitapta Bölüm | |
dc.contributor.department | Dokuz Eylül Üniversitesi , , | |
dc.contributor.firstauthorID | 596590 | |