dc.contributor.author | CAMCI ERDOĞAN, Sezen | |
dc.date.accessioned | 2021-03-06T09:44:33Z | |
dc.date.available | 2021-03-06T09:44:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | CAMCI ERDOĞAN S., "ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.16, ss.77-96, 2018 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_e6f1ad03-dbce-4952-9d67-ac91ac4d6695 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/151906 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.title | ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Özel Eğitim Bölümü | |
dc.identifier.volume | 16 | |
dc.identifier.issue | 3 | |
dc.identifier.startpage | 77 | |
dc.identifier.endpage | 96 | |
dc.contributor.firstauthorID | 622694 | |