dc.contributor.author | ÇAĞIRGAN GÜLTEN, Dilek | |
dc.contributor.author | DERİNGÖL, Yasemin | |
dc.contributor.author | AKYOL, Semra | |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T22:43:21Z | |
dc.date.available | 2021-03-02T22:43:21Z | |
dc.identifier.citation | DERİNGÖL Y., ÇAĞIRGAN GÜLTEN D., AKYOL S., "Ilköğretim Birinci Kademede Kesir Öğretiminde Kesir Takimlari Ile Öğrenmenin Öğrenci Başarisina Etkisi", VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.390-394 | |
dc.identifier.other | av_0e4a8305-3190-4216-aa41-4a9a732231a0 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/15189 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | Ilköğretim Birinci Kademede Kesir Öğretiminde Kesir Takimlari Ile Öğrenmenin Öğrenci Başarisina Etkisi | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | Diğer Kurumlar , , | |
dc.contributor.firstauthorID | 651250 | |