Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorARLI, Erdal
dc.date.accessioned2021-03-06T07:12:35Z
dc.date.available2021-03-06T07:12:35Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationARLI E., "Marina İşletmeciliğinde İlişkisel Pazarlama Uygulamalarının Tekrar Satın Alma Niyeti, Tavsiye Niyeti ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi’", ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.13, ss.61-75, 2013
dc.identifier.issn1303-0876
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_dbe96c35-e8b4-4e54-950a-a3204bad819c
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/144950
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.titleMarina İşletmeciliğinde İlişkisel Pazarlama Uygulamalarının Tekrar Satın Alma Niyeti, Tavsiye Niyeti ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi’
dc.typeMakale
dc.relation.journalANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
dc.contributor.departmentKocaeli Üniversitesi , Denizcilik Fakültesi , Eczacılık Fakültesi
dc.identifier.volume13
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage61
dc.identifier.endpage75
dc.contributor.firstauthorID353583


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster