Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzkan, Banu
dc.contributor.authorYILMAZ, ÖZGÜR
dc.date.accessioned2021-03-05T21:28:01Z
dc.date.available2021-03-05T21:28:01Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationÖzkan B., YILMAZ Ö., "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri ve Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeylerinin Karşılaştırılması", Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges), no.1, ss.178-183, 2013
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_d90308b6-1469-4130-93fc-ccd0210d2c76
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/143166
dc.identifier.urihttp://www.ejovoc.org/makaleler/may_2013/pdf/17.pdf
dc.description.abstractBu araştırmada; Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri ve Okul Öncesi Anabilim dallarında öğrenim gören öğrencilerin medya okuryazarlık düzeylerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışma grubu, 2012- 2013 öğretim yılı güz döneminde İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi ve Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakülteleri son sınıflarında öğrenim gören Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri ve Okul Öncesi Anabilim dalından seçilen toplam 167 öğrenciden oluşmuştur. Veriler, Karaman ve Karataş (2008) tarafından geliştirilen “Medya Okuryazarlı Düey Belirleme Öçğ” ile toplanmışı. Öçk 17 madden oluşaktadı. Öçğn Cronbachalpha değri ise, .084 olarak bulunmuştur. Verilerin çöülenmesi sonucunda, Bilgisayar ve Öğetim Teknolojileri ve Okul Öncesi Anabilim dallarıda öğenim göen öğencilerin medya okuryazarlı düeylerinde öğencilerin öğenim gördükleri bölüm değşenlerinin BÖE öğencileri lehine etkili olduğ belirlenmişir. Ayrıa, öğrencilerin medya okuryazarlığıpuanlarıda öğencilerin TV izleme sılığıı da etkili olduğ sonucuna ulaşılmıştır.
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleBilgisayar ve Öğretim Teknolojileri ve Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeylerinin Karşılaştırılması
dc.typeMakale
dc.relation.journalEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)
dc.contributor.departmentMarmara Üniversitesi , ,
dc.identifier.issue3
dc.identifier.startpage178
dc.identifier.endpage183
dc.contributor.firstauthorID694793


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster