dc.contributor.author | ERGİN, Tamer | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T21:03:44Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T21:03:44Z | |
dc.identifier.citation | ERGİN T., Bilişsel İşlemlerin Akademik Becerilere Dönüşmesinde Ebeveyn Rolü, "Ana Baba Okulu", Haluk Yavuzer, Editör, Remzi Kitabevi, İstanbul, ss.325-341, 2014 | |
dc.identifier.other | av_d7271bfc-4f58-4283-9fb7-09fb86428705 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/141963 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.publisher | Remzi Kitabevi | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Psikoloji | |
dc.subject | Temel Bilimler (SCI) | |
dc.title | Ana Baba Okulu | |
dc.type | Kitapta Bölüm | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Eğitim Bilimleri Bölümü | |
dc.contributor.firstauthorID | 598129 | |