Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorARLI, Erdal
dc.date.accessioned2021-03-05T18:32:35Z
dc.date.available2021-03-05T18:32:35Z
dc.identifier.citationARLI E., "Deniz Turizm İşletmelerinde Tedarik Zinciri Uygulamalarının Müşteri Memnuniyeti ve Rekabet Avantajı Sağlamadaki Etkisi: İstanbul’daki Yat Limanları Üzerine Bir Araştırma", Ulusal Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, cilt.1, ss.31-35
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_cad7009a-63ab-4cd3-bb37-e47c1c5c5eae
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/134376
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleDeniz Turizm İşletmelerinde Tedarik Zinciri Uygulamalarının Müşteri Memnuniyeti ve Rekabet Avantajı Sağlamadaki Etkisi: İstanbul’daki Yat Limanları Üzerine Bir Araştırma
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentKocaeli Üniversitesi , Denizcilik Fakültesi , Eczacılık Fakültesi
dc.identifier.volume1
dc.contributor.firstauthorID353491


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster