dc.contributor.author | ERGİN, Tamer | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T18:29:07Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T18:29:07Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | ERGİN T., "Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: PASS Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, ss.223-245, 2004 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_ca9a4617-f1a0-4f06-b43f-c97be8a83eaa | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/134206 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Psikoloji | |
dc.subject | Temel Bilimler (SCI) | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.title | Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: PASS Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS) | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Eğitim Bilimleri Bölümü | |
dc.identifier.issue | 2 | |
dc.identifier.startpage | 223 | |
dc.identifier.endpage | 245 | |
dc.contributor.firstauthorID | 598128 | |