Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSEMİZ TÜRKOĞLU, Hülya
dc.date.accessioned2021-03-05T17:58:48Z
dc.date.available2021-03-05T17:58:48Z
dc.identifier.citationSEMİZ TÜRKOĞLU H., The Digital Cultural Identity on the Space Drawed in Virtual Games and Representatıve, "Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication", Önay Dogan, B.,Gül Ünlü, D., Editör, Igı Global, Usa, ss.121-141, 2019
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_c825059f-5e1e-4b1a-881e-be1d7aa2c003
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/132635
dc.language.isoeng
dc.publisherIgı Global
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleHandbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Gazetecilik Bölümü
dc.contributor.firstauthorID625942


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster