Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorERTEM, TUĞÇE
dc.date.accessioned2021-03-05T17:44:15Z
dc.date.available2021-03-05T17:44:15Z
dc.identifier.citationERTEM T., "Reklamda Çocuk", II. Medya Etik Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2012, ss.83-95
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_c7000dbd-d1b1-409c-9488-84b276ea12db
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/131899
dc.description.abstractGünümüz reklamlarında çocuk öğesinin giderek daha fazla kullanılmaya başlandığını görmekteyiz. Bu durum ise reklamlarda çocuk kullanımının etik yönlerini dikkate almamıza neden olmaktadır. Buradan hareketle bu çalışmada reklamlarda çocuk kullanımı çerçevesinde konu ile ilgili yasal düzenlemelere yer verilerek çocukların istismar edilmesi sorununa değinilmiş ve konu bir reklam filmi örneğinde betimlenmeye çalışılmıştır. Anahtar kelimeler: Reklam, çocuk, yasal düzenlemeler.
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleReklamda Çocuk
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
dc.contributor.firstauthorID617873


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster