dc.contributor.author | DERİNGÖL, Yasemin | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T17:20:48Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T17:20:48Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | DERİNGÖL Y., "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Problemi Çözmeye Yönelik İnançları ile Problem Kurma Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, cilt.9, ss.31-53, 2018 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_c5123281-b020-4a50-aba3-fb1f22aba554 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/130704 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.title | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Problemi Çözmeye Yönelik İnançları ile Problem Kurma Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | Turkish Journal of Computer and Mathematics Education | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , İlköğretim Bölümü | |
dc.identifier.volume | 9 | |
dc.identifier.issue | 1 | |
dc.identifier.startpage | 31 | |
dc.identifier.endpage | 53 | |
dc.contributor.firstauthorID | 638722 | |