dc.contributor.author | Tarhan, Leman | |
dc.contributor.author | ACAR ŞEŞEN, BURÇİN | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T15:59:46Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T15:59:46Z | |
dc.identifier.citation | ACAR ŞEŞEN B., Tarhan L., "“Yükseltgenme-indirgenme" ünitesinde yapılandırmacı öğrenme modeline dayalı deneysel uygulamaların öğrenme başarılarına etkisi", VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2004, ss.192 | |
dc.identifier.other | av_be848a28-d547-43d7-9675-57ebead08ed6 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/126514 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | “Yükseltgenme-indirgenme" ünitesinde yapılandırmacı öğrenme modeline dayalı deneysel uygulamaların öğrenme başarılarına etkisi | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | Dokuz Eylül Üniversitesi , , | |
dc.contributor.firstauthorID | 663287 | |