Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTümkaya, Songül
dc.contributor.authorHURİOĞLU, Lili
dc.contributor.authorKaraçoban, Fatma
dc.date.accessioned2021-03-05T15:20:43Z
dc.date.available2021-03-05T15:20:43Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationTümkaya S., HURİOĞLU L., Karaçoban F., "An Investigation of Prospective Teachers’ Educating-Teaching Self-Efficacy in Terms of Various Variables", e-İlköğretim Online (elektronik), cilt.13, ss.412-424, 2014
dc.identifier.issn0250-8095
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_bb728fe8-36d7-4057-b61c-5d814051208d
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/124637
dc.identifier.urihttp://ilkogretim-online.org.tr/index.php/io/article/view/2108
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.titleAn Investigation of Prospective Teachers’ Educating-Teaching Self-Efficacy in Terms of Various Variables
dc.typeMakale
dc.relation.journale-İlköğretim Online (elektronik)
dc.contributor.departmentÇukurova Üniversitesi , ,
dc.identifier.volume13
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage412
dc.identifier.endpage424
dc.contributor.firstauthorID354243


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster