dc.contributor.author | Altun, Adnan | |
dc.contributor.author | EMİR, SERAP | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T14:53:17Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T14:53:17Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Altun A., EMİR S., "Sosyal Bilgiler Dersinde Problem Çözme Yönteminin Erişiye, Kalıcılığa ve Derse Karşı Tutuma Etkisi", İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi., cilt.5, ss.79-100, 2008 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_b950b78b-5f98-4e98-9e06-6c05f65137b0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/123308 | |
dc.identifier.uri | http://www.journals.istanbul.edu.tr/tr/index.php/hayef/article/view/15410 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | Sosyal Bilgiler Dersinde Problem Çözme Yönteminin Erişiye, Kalıcılığa ve Derse Karşı Tutuma Etkisi | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi. | |
dc.contributor.department | Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi , , | |
dc.identifier.volume | 5 | |
dc.identifier.issue | 10 | |
dc.identifier.startpage | 79 | |
dc.identifier.endpage | 100 | |
dc.contributor.firstauthorID | 338154 | |