Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAYDIN, Nezir
dc.contributor.authorCelik, Erkan
dc.contributor.authorGumus, Alev Taskin
dc.date.accessioned2021-03-05T14:40:29Z
dc.date.available2021-03-05T14:40:29Z
dc.identifier.citationCelik E., AYDIN N., Gumus A. T. , "A multiattribute customer satisfaction evaluation approach for rail transit network: A real case study for Istanbul, Turkey", Transport Policy, cilt.36, ss.283-293, 2014
dc.identifier.issn0967-070X
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_b847d6af-5bc5-4696-8461-c95d82941ce7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/122624
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=84908618776&origin=inward
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1016/j.tranpol.2014.09.005
dc.language.isoeng
dc.titleA multiattribute customer satisfaction evaluation approach for rail transit network: A real case study for Istanbul, Turkey
dc.typeMakale
dc.relation.journalTransport Policy
dc.contributor.departmentYıldız Teknik Üniversitesi , Makine Fakültesi , Endüstri Müh.Bölümü
dc.identifier.volume36
dc.identifier.startpage283
dc.identifier.endpage293
dc.contributor.firstauthorID2175518


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster