dc.contributor.author | Özyurt, B. Başak | |
dc.contributor.author | Akçay, Hakan | |
dc.contributor.author | AKÇAY, Behiye | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T14:01:03Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T14:01:03Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Akçay H., Özyurt B. B. , AKÇAY B., "Çoklu yazma etkinliklerinin fen ve teknoloji dersi öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısı ve kavram öğrenmeye etkisi", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.9, ss.15-31, 2014 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_b500fa85-a93a-4758-a7cb-6adf26c4046c | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/120544 | |
dc.identifier.uri | http://dergipark.gov.tr/download/article-file/147638 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sanat ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sanat ve Beşeri Bilimler (AHCI) | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.title | Çoklu yazma etkinliklerinin fen ve teknoloji dersi öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısı ve kavram öğrenmeye etkisi | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | |
dc.contributor.department | Yıldız Teknik Üniversitesi , , | |
dc.identifier.volume | 9 | |
dc.identifier.issue | 2 | |
dc.identifier.startpage | 15 | |
dc.identifier.endpage | 31 | |
dc.contributor.firstauthorID | 704239 | |