Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBATDAL KARADUMAN, Gülşah
dc.date.accessioned2021-03-05T13:25:34Z
dc.date.available2021-03-05T13:25:34Z
dc.identifier.citationBATDAL KARADUMAN G., "The Relationship Between Problem-Based Learning Attıtudes and Approaches to Studying on Primary Mathematics Teacher Candidates", 5. International Congress Educational Research: Peace, Memory and Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.65
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_b229ad0a-df18-4011-b550-3c5282b04fce
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/118693
dc.language.isoeng
dc.subjectTemel Bilimler
dc.subjectDoğa Bilimleri Genel
dc.subjectTemel Bilimler (SCI)
dc.titleThe Relationship Between Problem-Based Learning Attıtudes and Approaches to Studying on Primary Mathematics Teacher Candidates
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Temel Eğitim Bölümü
dc.contributor.firstauthorID664351


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster